Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/orfin/ftp/frykasy/web/wp-config.php:1) in /home/orfin/ftp/frykasy/web/wp-content/plugins/qtranslate/qtranslate_core.php on line 71
Polskie Frykasy » Dostawa

Dostawa

Warunki i koszty dostawy na terenie Polski

 

Zamówienia składane w naszym sklepie internetowym można odbierać osobiście w siedzibie firmy przy ulicy Ostrowskiego 13B we Wrocławiu w każdy dzień roboczy od godziny 8 do 16-stej.

Zamówienie złożone w sklepie Polskie frykasy.pl możemy także dostarczyć na dowolnie wskazany adres, na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS.

 

Koszty dostawy na terenie Polski:

Sposób dostawy

Zamówienia do 300 zł

Zamówienia powyżej 300 zł

płatność online

płatność
przy odbiorze/pobranie

płatność online

płatność
przy odbiorze/pobranie

Kurier GLS

17,50 zł

21,00 zł

Gratis !

5,00 zł

 

Wszelkie informacje dotyczące  zamówienia  i wysyłki będą wysyłane na adres mailowy, który został podany przy rejestracji.

 

Szczegółowe informacje o dostawie na terenie Polski:

 

  • Kurier firmy GLS podejmuje dwie próby doręczenia zamówienia. Pierwsza próba doręczenia ma miejsce następnego dnia roboczego po wysłaniu zamówienia z magazynu. Otrzymają Państwo informację na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia ze szczegółami dotyczącymi paczki.
  • Przesyłki kurierskie są dostarczane w dni robocze w godzinach 8:00 – 16:00. Przed doręczeniem przesyłki kurier zazwyczaj kontaktuje się z odbiorcą telefonicznie.
  • Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem  doręczenia,  zostawi awizo. Posiada ono podstawowe informacje, a także informacje kontaktowe GLS. Otrzymają Państwo także wiadomość sms z informacjami o nieudanej próbie doręczenia paczki i terminie kolejnej dostawy.
  • Powtórne doręczenie będzie realizowane jeśli nie można pozostawić paczki pod adresem doręczenia, a także w sąsiedztwie oraz jeżeli nie ma punktu odbioru zwanego ParcelShop w pobliżu.  Po pierwszej próbie doręczenia przesyłki kurier ma prawo pozostawić ją bowiem w punkcie ParcelShop, odbiór paczki możliwy jest wówczas w każdy dzień roboczy oraz w sobotę do godziny 18-stej. W innym przypadku kurier GLS będzie postępował tak, jak przy pierwszej próbie dostawy.
  • Jeżeli doręczenie przesyłki nadal nie jest możliwe, GLS przekaże paczkę z powrotem do filii, następnie zostanie ona zwrócona do naszego magazynu.
  • Istniej możliwość samodzielnego monitorowania, śledzenia przesyłki na stronie:

https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek

 

 

Dostawa poza granicami Polski

 

Oferujemy także możliwość dostarczenia zamówienia poza granice naszego kraju, sposób dostawy zależy od kraju, do którego zamówienie mamy dostarczyć.

W przypadku wysyłki za granicę możemy skorzystać z usług kuriera firmy GLS lub Poczty Polskiej.

Koszt dostawy uzależniony jest od miejsca dostawy zamówienia, sposobu dostawy  oraz  wagi i liczby paczek. Zamówienie dostarczane poza granice Polski musi zostać opłacone z góry (on-line).

 

Przed złożeniem zamówienia z dostawą poza granicę Polski, prosimy o kontakt z naszym biurem (mail: biuro@orfin.pl, Tel.: +48 71 333 07 01) wówczas otrzymają Państwo informację dotyczące sposobu i dokładnego kosztu wysyłki.

Paste your AdWords Remarketing code here