Wysyłka


Koszt dostawy
Jest uzależniony od formy płatności. Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy.
rodzaj przesyłki forma płatności kwota brutto darmowa
Kurier GLS lub DPD PayU/przelew 20,00 od 250 zł
Kurier GLS lub DPD płatność za pobraniem 28,00 od 350 zł
Paczkomaty InPost PayU/przelew 16 od 250 zł
Paczkomaty InPost płatność za pobraniem 19,50 od 350 zł

Czas realizacji zamówienia
Czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych.
W razie dużej liczby zamówień (np. okres przed Świętami) może wydłużyć się do 7 dni roboczych .
W przypadku zamówień po godzinie 12:00 termin liczony jest od kolejnego dnia roboczego. Do tego należy doliczyć czas dostawy, na ogół
1 - 2 dni roboczych. W innych przypadkach prosimy o kontakt z naszym sklepem.
Dla szybszego terminu realizacji zachęcamy do opłaty zamówienia przez PayU.

Szczegółowe informacje o dostawie na terenie Polski:

  • Kurier firmy GLS lub DPD podejmuje dwie próby doręczenia zamówienia. Pierwsza próba doręczenia ma miejsce następnego dnia roboczego po wysłaniu zamówienia z magazynu. Otrzymają Państwo informację na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia ze szczegółami dotyczącymi paczki.

  • Przesyłki kurierskie są dostarczane w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00 . Przed doręczeniem przesyłki kurier zazwyczaj kontaktuje się
    z odbiorcą telefonicznie.

  • Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem doręczenia, zostawi awizo. Posiada ono podstawowe informacje, a także informacje kontaktowe GLS lub DPD. Otrzymają Państwo także wiadomość sms z informacjami o nieudanej próbie doręczenia paczki i terminie kolejnej dostawy.

  • Powtórne doręczenie będzie realizowane jeśli nie można pozostawić paczki pod adresem doręczenia, a także w sąsiedztwie oraz jeżeli nie ma punktu odbioru zwanego ParcelShop w pobliżu. Po pierwszej próbie doręczenia przesyłki kurier ma prawo pozostawić ją bowiem w punkcie ParcelShop, odbiór paczki możliwy jest wówczas w każdy dzień roboczy oraz w sobotę do godziny 18-stej. W innym przypadku kurier będzie postępował tak, jak przy pierwszej próbie dostawy.

  • Jeżeli doręczenie przesyłki nadal nie jest możliwe, kurier przekaże paczkę z powrotem do filii, następnie zostanie ona zwrócona do naszego magazynu.

  • Istnieje możliwość samodzielnego monitorowania, śledzenia przesyłki na stronach:

    https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek dla przesyłek GLS
    https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke dla przesyłek DPD
    https://inpost.pl/sledzenie-przesylek dla przesyłek InPost

Zaufane Opinie IdoSell
4.80 / 5.00 40 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2023-11-27
Realizacja zamówienia bez uwag, wystawiam 5
2023-11-16
Polecam, swietna komunikacja na kazdym etapie zamowienia, super szybka wysyłka, zamowienie ładnie i bezpiecznie spakowane. Warto
pixel