Odstąpienie od umowy
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: frykasy@orfin.pl. Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Ostrowskiego 13b, 53-238 Wrocław, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. Do przesyłki należy dołączyć paragon (lub jego kopię, jeżeli odsyłana jest część zamówienia) oraz wypełniony formularz zwrotu towaru (dostępny pod tym linkiem).
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie od momentu otrzymania rzeczy z powrotem, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Koszty dostawy nie podlegają zwrotowi.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży. Formularz zwrotu towaru do pobrania pod tym linkiem.
Wymiany
Wymiana towaru możliwa jest tylko na inny rozmiar lub kolor w ramach tego samego modelu, pod warunkiem, że dysponujemy towarem, na który miałaby nastąpić wymiana. Chęć wymiany towaru najlepiej złożyć na adres e-mail frykasy@orfin.pl W mailu należy podać numer zamówienia, którego ma dotyczyć wymiana i informacje dotyczące wymiany. Po otrzymaniu odpowiedzi ze sklepu, że towar jest zarezerwowany należy wypełnić formularz wymiany (dostępny pod tym linkiem) i wraz z towarem odesłać na adres firmy. W przypadku wymiany, Kupujący ma obowiązek odesłać towar na swój koszt.
Wymiany można dokonać w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na wymianę rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.
Formularz wymiany towaru do pobrania pod tym linkiem
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: frykasy@orfin.pl lub drogą pocztową na adres ul. Aleksandra Ostrowskiego 13 C, 53-238 Wrocław.
Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Ostrowskiego 13b, 53-238 Wrocław
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Formularz reklamacji towaru do pobrania pod tym linkiem.